Strona głównaTechnologieAplikacje dla handlowców – integracja z programami Subiekt

Aplikacje dla handlowców – integracja z programami Subiekt

Sprzedaż niektórych towarów i usług odbywa się nie tylko w tradycyjnych punktach handlowych, ale również w terenie. Przedstawiciele handlowi prowadzą rozmowy z klientami, prezentują produkty, składają zamówienia w magazynach i finalizują sprzedaż. Wszystko to możliwe jest dzięki wykorzystaniu przenośnych urządzeń, takich jak terminale mobilne i kolektory kodów kreskowych oraz dedykowanych na nie aplikacji. Aplikacje dla handlowców integrowane są z systemami ERP wykorzystywanymi w firmach i w znacznym stopniu poszerzają ich możliwości.

Zadania aplikacji handlowych

Aplikacje handlowe mają usprawniać pracę przedstawicieli handlowych – nie tylko pojedynczych osób, ale całych zespołów. Każda osoba wykonująca zadania w terenie ma stały dostęp do systemu ERP, a tym samym może sprawdzić, jak postępuje realizacja innych zamówień oraz jak prezentują się stany magazynowe. Aplikacje dla handlowców pozwalają na uzyskanie pełnej informacji w procesie zarządzania sprzedażą i utrzymywania relacji z klientami. Co więcej, można je dostosować do potrzeb firmy oraz poszczególnych pracowników.

Integracja z programami Subiekt

Aplikacje handlowe pozwalają na kontrolę przepływu towarów od magazynu do odbiorcy. Zapewniają dwukierunkową synchronizację dokumentów magazynowych i handlowych pomiędzy systemem nadrzędnym a terminalem, w którym zainstalowano aplikację. Oznacza to, że są zintegrowane z nadrzędnym programem ERP. W przypadku najnowszych aplikacji zwykle możliwa jest integracja z dowolnym systemem ERP, ale klienci bardzo często stawiają na produkty Subiekt.

Subiekt GT i Subiekt nexo to dwa popularne systemy do zarządzania przedsiębiorstwem oferowane przez markę insERT. Dostępne na polskim rynku aplikacje dla handlowców to często rozszerzenia dedykowane dla tych systemów. Ich integracja z Subiektem jest bardzo prosta, wystarczy terminal mobilny z popularnym systemem operacyjnym i dostępem do internetu. Tym samym każdy przedstawiciel handlowy otrzymuje funkcjonalną i łatwą w obsłudze platformę, która ułatwi mu wykonywanie pracy w terenie.

Aplikacje dla handlowców dopasowane do potrzeb firmy

Aplikacje handlowe dla Subiekta pozwalają na łatwe dopasowanie systemu do potrzeb firmy, co oznacza, że możliwe jest udoskonalenie procesów magazynowych, logistycznych i przede wszystkim handlowych w przedsiębiorstwach różnego kalibru i o rozmaitym profilu działalności. Aplikacje dla handlowców ułatwiają pracę poszczególnym pracowniom, ze szczególnym uwzględnieniem pracowników terenowych, co przekłada się na wysoką jakość zarządzania całą firmą.

 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
PODOBNE ARTYKUŁY

Najpopularniejsze

Ostatnie Komentarze